27 kwi 2014

Serniczki

Długi majowy weekend się zbliża a ja intensywnie pracuję nad przygotowaniami do majowego kiermaszu :)
Od 1 do 4 maja będziecie mogli mnie i moja biżuterię znaleźć w Bukowcu, więc wszystkich serdecznie zapraszam.
A na dziś bransoletki sztuk 2 z serniczkami - owoce leśne i brzoskwinie :)






A na koniec chciała bym się jeszcze pochwalić moim nowym logo.
Słodka babeczka i oczywiście obowiązkowo kociak - który od początku widniał na moim logo, a ten nowy w dodatku jest podobny do mojego prawdziwego Kazika  :)

Logo wykonała - Szast i Prast 
Serdecznie dziękuję :)



8 komentarzy:

  1. Bransoletki są świetne a logo faktycznie urocze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bransoletki, szczególnie ta brzoskwiniowa :)
    owocnej sprzedaży na kiermaszu :D
    piękne nowe logo!

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowite :D

    zapraszam na proste ciasto! jabłkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko jest apetyczne *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe bransoletki :) cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)