31 maj 2014

Babeczki czekoladowe.

Lubię czasem upiec jakieś ciasto lub ciasteczka jednak jak dla mnie musza one być łatwe i szybkie no i oczywiście smaczne :) Dziś zapraszam na babeczki czekoladowe - tym razem w 100% jadalne :) Przepis znaleziony w gazecie a przeze mnie jedynie troszkę zmodyfikowany. 


Składniki:

♥ 100g masła 
♥ pół szklanki cukru 
♥ kostka gorzkiej czekolady 
(polecam te z minimum 70% kakao)
♥ 2 jajka  
♥ 2 żółtka
♥ 3 łyżki maki  
♥ szczypta cynamonu
♥ mało orzechowe (np nutella) lub dżem wiśniowy
♥ foremki na babeczki

Przygotowanie:

●  W garnuszku na ogniu lub w kąpieli wodnej rozpuszczamy masło wraz z czekoladą. 

●  2 żółtka oraz dwa całe jajka wymieszaj wraz z cukrem, ubijaj przez ok 3min mikserem. 
Dodaj rozpuszczona czekoladę z masłem, mąkę i szczyptę cynamonu.. Wszystko razem miksuj przez ok 5minut. 

● Przygotuj foremki 
Jeśli posiadasz formy metalowe - wysmaruj je masłem
Jeśli silikonowe - nic nie musisz robić :)

● Wylej część masy do foremek, następnie łyżeczką nałóż do każdej foremki dżemu lub kremu Nutella i przykryj resztą ciasta. 

● Włóż do rozgrzanego do 180stopni piekarnika na ok 20 - 25minut.

● Gdy babeczki będą gotowe, wyjmij je z piekarnika i pozostaw do wystygnięcia.



Gotowe! Życzę smacznego :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)