17 maj 2014

Dziś biżuteria troszkę z innej bajki - nic na słodko, nic modelinowo. Ostatnio zakochałam się w bransoletkach na gumce a jak zobaczyłam w hurtowni te pastelowe kolorki to nie mogłam się oprzeć i nakupiłam trochę :) Tak powstało nieco kompletów - przeważnie to kolorowe jak cukierki jadeity ale są też opale, onyksy, marmurki, kwarc różowy oraz agaty :)

Mój ulubiony komplecik czarny onyks i limonkowy jadeit ♥


Marmurek i jadeit 

Opal z jadeitem 

Jadeit z onyksem 

A tu połączenie marmurka, jadeitu i czaroitu :)

Jadeity z kwarcem różowym oraz opalami

Klasyka biel + czerń czyli opal i onyks

Jadeit miętowy i różowy a gdzieś tam jeszcze pojawia sie kwarc różowy

Kwarc różowy i jadeitki 

Słodki marmurek 

Agaty oraz okcie oczka

6 komentarzy:

  1. Boniu jakie piękne! Szczególnie wszystkie różowe i fioletowe <3
    Sama tworzę już dłuższy czas komplety bransoletek ale przeważnie ze szklanych koralików a nie z kamieni ale chyba zacznę też z kamieni robić bo są ładniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne ! Bardzo fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności! różowa to mój faworyt (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam WSZYSTKIE Twoje prace:) masz ogromne wyczucie smaku idealnie w mój gust:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)