5 maj 2014

Jak wam minął ten długi majowy weekend? Mam nadzieję, że troszkę bardziej słonecznie niż u mnie - gdzie słońce wyglądnęło dopiero w niedzielne popołudnie. Ostatni tydzień pomimo zimnej i deszczowej pogody zaowocował sporą ilością nowości - naszyjniki, kolczyki, bransoletki, lody, babeczki i ciastka :) Są też dwa zegarki które u mnie są nowością a dziś je właśnie zaprezentuje. Kupiłam ich kilka, jeden zostawiłam dla siebie (bardzo mi się podobają) a dwa pozostałe jeden z żółciutkim paskiem i zawieszką z bratkami (tak do kompletu to kolczyków) oraz jeden z jasno brązowym paskiem i zawieszką i kawka i ciastkami :) Oba są zawijane na rękę, oba maja skórzane paski i oba wyglądają rewelacyjnie :)












3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)