5 cze 2014

Klipsy do butów

Ostatnio  modne stają się klipsy do butów. Szybka i łatwa zmiana wyglądu butów lub dodanie im nowych elementów. Sama postanowiłam zakupić kilka takich klipsów i stworzyć mały zabawny element. Tak powstały na razie takie dwie pary klipsów - z biedronka na kamieniu oraz na słodko babeczka czekoladowa :)
A wy co sądzicie o takim dodatku do butów? :)

Zdjęcia powinny być robione na gładkich jednolitych butach ale ja oczywiście takich nie posiadam więc sa pstrokate baleriny - ale jako zdjęcia poglądowe mogą być :)







9 komentarzy:

  1. Świetne rozwiązanie, można szybko urozmaicić proste buty i ożywić nudny strój. :) Przy okazji - bardzo ładne te baleriny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki waszym bazom - rewelacyjna sprawa :D

      Usuń
  3. A ja w życiu o takich klipsach nie słyszałam o.o Ale wyglądają przesłodko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nowość, ale już sporo osób tworzy takie klipsy do bucików - przeważnie kokardki :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tymi klipsami. ;) Te Twoje wyglądają niesamowicie uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klipsy do butów :) Kurcze tego jeszcze nie słyszałam :P Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)