30 lip 2014

Makaroniki

Cześć :)
Ostatni wpis 16 lipca czyli równe dwa tygodnie - bez szaleństw we wpisach ale powiedzmy, że blog w miarę regularnie jest prowadzony hihi :)
Pomału ogarniam zaległe zdjęcia nowości i tych modelinowych i tych nie modelinowych. Kolejne prace również się tworzą chociaż z modeliny tworze ostatnio mniej (brak weny?)

Na dziś mam dla was Macaroniki - naszyjnik i kolczyki do kompletu z czarną porzeczką :)
Długo taki zestaw chodził mi po głowie aż w końcu zasiadłam i powstał, a że podoba mi się bardzo to chyba drugi ulepię dla siebie :P


 



5 komentarzy:

  1. świetne! :) Fajnie wyglądałyby też cieniowane (naszyjnik- w sensie- 1 ciemny, 1 jasny i 1 przejściowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne słodkości! Aż się jeść chce! Podziwiam !Ja nie znoszę takich malutkich robótek, zero cierpliwości...
    Świetne są...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Ja należę do upartych stworzeń i siedzę dopóki nie skończę - a takie robótki mnie relaksują :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)