11 sie 2014

Hej.
Początek tygodnia u mnie za oknem pochmurny i deszczowy zaś na biurku  kolorowo od słodyczy i deserów :) Sezon letni w pełni a ja żyję z kiermaszu na kiermasz i uwijam się ze wszystkim :) Ostatnio się zawzięłam i obfociłam wszystkie niesfotografowane nowości (po czym co prawda mój aparat na kilka dni odmówił współpracy i nie chciał funkcjonować jak należy). Wszystkie zaległości są wprowadzone już do sklepiku http://vivianhandmade.otwarte24.pl/  więc zapraszam :)  Teraz pora na kolejną sesję :P

A na dziś mam dla was dwa kompleciki w stylu Floral "embroidery polymer clay" czyli jak ja to luźno tłumaczę - haft modelinowy. Długo się zabierałam do drugiego podejścia do tego tematu ale w końcu powstały dwa komplety w których jestem zakochana :)

Spring Floral - lekka wiosenno - letnia kolorystyka z soczystą zielenią pastelowym różem i neutralną bielą, tworzące upstrzona kwiatami łąka






Oraz drugi komplecik Migoczące granatowe tło i intensywna czerwień










Ps. Nie wiem co się stało ze zdjęciami na blogerze, że wychodzą takie dziwnie szare :-/  W moim programie graficzym jak i na innych stronach są białe tła a tu jakieś dziwaczne....

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)