19 sie 2014

Kawa z pianką

Dzień dobry :)
Jak wam mijają ostatnie tygodnie wakacji / urlopu? U mnie pogoda całkiem dopisuje mimo, że już nie ma 35 stopniowych upałów - za którymi swoją droga nie przepadam :)
Dziś was zaproszę na kawę z pianką i do Kawy z Pianką gdzie możecie nie tylko napić się małej czarnej w wielu odmianach i formach, ale również wypić herbatki, spróbować gorącej czekolady, mnóstwa łakoci jak i nabyć słodka biżuterię mojego autorstwa :)  Osobiście żałuję, że ta kawiarenka jest ode mnie tak daleko bo na pewno była bym stała klientką :D  Kawa z Pianką 


A ze słodkiej biżuterii również prezentuję kawę :D


Latte z pianką

 

lub czarna w kubku z malinami :)


3 komentarze:

  1. pracowałam na kelnerstwie i podawałam takie kawy! :D pierwsza wygląda jak czekoladowa mrożona, a druga goraca czekolada z bitą ewentualnie kawa po wiedeńsku :> śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję :) Aktualnie niedawno zmieniałam wygląd ale zapamiętam na przyszłość :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)